Adı Yok ;)
Puan vermedi·112 syf.··
2018 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Temmuz 2018 18:23
Geçen yaz okumuştum. Bana çok şey kattığını düşündüğüm kitaplardan biri ve Server Bedi'nin en sevdiğim kitabı. Başları biraz sıkıcı gelebilir ama vermek istediği mesajı ve konusunu çok anlamlı bulmuştum. Okumalısınız!
Edebiyat
Dokuzuncu Hariciye KoğuşuPeyami Safa · Ötüken Neşriyat · 2022121,2bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.