·320 syf.····Okunma: 26 Ağustos 2019 18:58 Kadınlar...
Sevgili Bukowski, bana göre kadını sen çok yanlış anlamışsın. Eseri kadın dünyasını daha yakından tanımak ve anlamak için aldım. Daha önceki eserlerinden rahat bir dil kullandığını gördüğüm için bu eserinde öyle olacağını tahmin edebiliyordum ama bu dili kalkıp bu kitabında ikide bir "düzüşmek de düzüşmek" olayını anlatman hiç hoş değil. Baştan sona böyle. Kitap boyunca sayısız kadınla ilişkiye girme anılarını okumak için kitabına 35₺ vermedim. Kadın dünyasını anlatırken birçok farklı konudan bahsederken kalkıp cinsel birkaç ifade de kullanmış olsaydın derdim ki sonuçta o dünyanın içinde cinsel ilişki de var normal karşılardım. Ama sen kadın dünyasını gece gündüz "düzüşme" anılarını oluşturacak onlarla yatarak nasıl anlamayı beklersin, bunu ben anlamış değilim. Hiç kalkıp kadınla adam akıllı oturup dertleşmemiş, onunla kendi dünyasını anlamak için sohbet etmemiş, cinsellik dışında hemen hemen vakit geçirmemiş bir insandan kadını anlamaya çalışmak hem çok yanlış olur hem de kadın dünyasına bir saygısızlık olur kanaatimce. Kadın dünyası bu kadar basit olmamalı. Değil de. Kitabın içinde kadın dünyasına ait birkaç güzel çıkarım var sıfır bir eser değil. Ama kitap baştan sona cinsel içerik dolu. Küfürleri saymıyorum bile. Sokak dilini kullanmak iyi güzel hoş da sokakta da bile böyle şeyler yok. Açıkçası beğenmedim bu eseri. Hem de hiç. Tavsiye de etmem. Kadını anlamayı gidin işi gücü kadınla "düzüşmek" olmayan normal insanlardan öğrenin. Benim için tam bir hayal kırıklığı...