Puan vermedi·196 syf.····Okunma: 25 Ağustos 2019 00:13 Öncelikle ufuk açıcı, farklı bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Reklamlara, pazarlama diyaloglarına v.s farklı bir açıdan bakmayı sağlıyor ve biraz da gözümüzü açıyor bu kitap. Bazı konularda olan önyargılarımızı yıkıyor, bazı konularda verdiğimiz tepkilerin (buna düşünce tepkileri dahil) evrimsel olduğunu söylüyor. Bu yüzden biraz rahatlayabiliriz. Ne de olsa atalarımızdan kalmış genetik miraslar onlar, bizim suçumuz yok :/ Bazen de: Ben zaten bu düşünce hatasını kendi kendime keşfetmiştim, dedim. O zaman şunu farkettim: Düşünen, sorgulayan her insan birer kişisel gelişim kitabı. Sadece biraz geriden geliyoruz :)
Yazar, hemen hemen bütün düşünce hatalarını 3 sayfada anlatıp bitirmiş. Bu da kitabın sıkıcı olmasını engelliyor. Ki zaten tüm düşünce hataları gayet ilginç bir şekilde anlatılmış. Varsa farklı, ufuk açan bir kitap arayan; önerimdir.