Kitabı okuduktan sonra etkisinde kaldım ve benim için böyle kitaplar değerlidir. Tarihsel ve aşk konulu duygusal bir kitap. Yeni yeni şeyler öğrenebilirsiniz geçmiş hakkında. Türkiyede gelen bilim adamları.. Struma gemisi.. Maximillian wagner'e de hayran oldum. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim