·544 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ağustos 2019 23:20 Sayfa sayısı fazla olmasına rağmen hiçbir yerinde sıkılmadan okudum. Çoğu yerinde gülümseyerek, bazı yerlerinde gözlerim dolu dolu...
Reşat Nuri'nin dilinin sadeliği ve akıcılığı çok güzeldi. Herhalde bir 500 sayfa daha olsa yine sıkılmadan okurdum.
Okuduğum en güzel romanlar arasında yerini aldı. Kesinlikle geç olmadan okunması gereken bir eser.