Florasan Gúl
@Florasangul
Takip Et
8/10
·
77 syf.
·
Kitabı okudu
·
2019 6. kitabı
Kesinlikle mükemmel bir kitaptı başı evt sıkıcıydı ama ortaları ve sonları o kadar akıcıydı ki bir günde bitirmeme sebep olmıştu. Bittiğinde ise “ vay be “ demiştim.
Felsefe
Satranç
Stefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020
279,6bin okunma
2 beğeni
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap