Kitabı okurken sindirellaya gittim zaten kitabın arkasında da modern sindirella yazıyordu. İkiz kız kardeşler ve bir üvey anne aa tabi birde esas oğlan çok güzeldi ben kalın kitaplara biraz önyargılıydım ama bu kitaptan sonra akıp gideceğine kesinlikle inandım. Sıkıldığım bir yer olmadı açıkcası okumanızı tavsiye ederim.