·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Ağustos 2019 19:15 Tam bir duygu karmaşası yaşadığım bir kitaptı. Mutluluk, sevinç, öfke, heyecan, üzüntü. Gerçekten okunması gereken kitaplardan. Kesinlikle öneriyorum. Gökkurt ve Börüyü okudum. Bu kitapları okudukça gercekten inanıyorum ki içinizdeki Börü dirilecektir.