Puan vermedi·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Kasım 2015 11:54 Okumak istediğim ama dili ağır denildiği için okumaktan vazgeçtiğim bir kitaptı.En sonunda merakıma yenik düşüp okudum.Her bölümde heyecanlı bir şekilde ve o anı hissederek okudum.Tarihle ilgili olan kitaplara karşı önyargım da böylelikle kayboldu.Kitabın sonu benim için büyük bir etki yaptı ve gözlerim dolarak okudum.Okuduğum ilk İskender Pala kitabıydı ve bu kitaptan sonra diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.