Kitap okumaktan ziyade sözünü dinlediğim, öğütlerini hayatıma düstur edindiğim bir üstad ile sohbet ediyormuş hissi verdi bana bu kitap..
Her cümlesinde yenilendiğim, niyet tazelediğim ve sonunda da "Ya rabbi bana yolunda güzel işler yapabilme şevki ver!" diye duâ etmeyi öğrendiğim bir kitap..
Şehirlerarası otobüs yolculuğumda bana yol arkadaşlığı yapmış bu kitabı sefer sonunda bitirmiş idim..