Elbe

@Elbenur
10/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2019 61. kitabı
Son 20 sayfayı okudukça ürperdim son 5 sayfa da hadi ya gerçekten mi dedim. Türk polisiyelerinde sevdiğim 2. Yazar oldu. Sayfaları okudukça şimdi anladım diyorum diğer sayfaya geçiyorum yine yanılmışım. iç içe geçmiş bir olay örgüsü var. Beğendim. Akıcıydı ve sıkılmadan okunuyor . Farklı bir geçmişe dönüş olmuş . Tebrikler
Kan ve GülAlper Canıgüz · April Yayıncılık · 20178,9bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.