Belki hayatta karşına çıkabilecek en farklı adamdı.
Dışarıda delice yağmur yağardı; o, gözlerindeki kuytulukta ıslanırdı.
Şekersiz içerdi çayı...
Bir gün dayanamayıp sordu kadın: "Şekersiz, acı olmuyor mu?" diye.
"Sen yanımdasın ya; yüzündeki tatlılık, tüm acıları tatlandırmaya yeter." deyiverdi.
Gerçekten çok farklı adamdı...