Zevk alamadığım ama sonunda hüzünlendiğim, az çok sonunu tahmin edebildiğim bir eserdi. Özellikle dönemin toplumunun zevk anlayışını yansıtması açısından önemlidir. Halit Ayarcı'ya gerçekten üzüldüm. Benim içinde inanç işe başlamada önemlidir. Nedense bu kitap izlediğim bir filmi anımsattı bana. En etkilendiğim cümle: "iş evvela zihniyet ve zaman telakkisidir". Kitabı özetleyen bir cümle olmuş. Okunmasını tavsiye ederim. Özellikle tarih okuyorsanız