7/10
·240 syf.··
Beğendi
·
2015 12. kitabı
·
26 günde okudu
·
Okunma: 12 Kasım 2015 00:15
Evet sonunda bitirebildim kitabı... Sinan Yağmur ile olan ilk münasebetimizdi. Kitap konusu olarak güzel. Anlatım ve yazım olarak pek hoşuma gitmedi. Bazı yerlerde "Yok artık! Bu kadarda abartılmaz canım" dediğim yerler oldu. Ama genel olarak ele alırsak fena değil. Okunabilecek bir kitap.
Din
Aşkın Gözyaşları 1 - Tebrizli ŞemsSinan Yağmur · Kapı Yayınları · 201621,3bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.