Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 14 Eylül 2019 20:32 Beni bu kadar yoran başka bir kitap daha okumadım. Sürekli bir önceki sayfaya dönüp durdum. Bazen "Hasan Ali Bey bizimle dalga mı geçiyorsunuz siz?" diye isyan etmek istedim. Çünkü öyle bir şey yapıyor ki.. önce sizi kolunuzdan tutup, uzunluğu zaman zaman yarım sayfayı bulan cümlelerin içinde 3 - 4 sayfa kadar sürüklüyor sonrada "sizi şimdi burada bırakıp gitsem ne yapabilirsiniz ki?" diyor... Sayfalarca okuyorsunuz "bu anlattıklarım gereçekleşebilecek ihtimallerden sadece biriydi belki de şöyle de olabilirdi;" diyor biraz da o tarafa sürüklüyor. Yok yok Hasan Ali Bey bu romanında kesin biz zavallılarla dalga geçiyor.
Ama roman buram buram kalite kokuyor. En hiçbir şeyden anlamayan okur bile -benim gibi- o kokuyu duyabilir. İyi okur aldığı kokuyu tanımlayabilirken, kokusundan yazarın kitaba kattıklarını sayabilirken, benim gibiler sadece iyi olduğunu söyleyebiliriz size.