·131 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Eylül 2019 22:21 Kitap henüz bitmemişken yapıyorum bu incelemeyi. İskender Pala okumamak çok büyük bir ayıp ve kayıp bence. Bir insan bir dili bu kadar güzel nasıl kullanır? Hele 40 hadisi bu kadar güzel nasıl anlatır? Okurken harfler kelimelere, kelimeler cümlelere, cümlelerse bir kitaba o kadar güzel bir ahenkle birleşiyor ki kitabı isteseniz de bir çırpıda okuyamıyorsunuz. Okurkende hiç sıkılmıyorsunuz. İyi ki okudum, ve okuyacağım İskender Pala’yı.