Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 22 Eylül 2019 18:08 Palahniuk yine bildiğimiz gibi.
Yeraltı edebiyatını sevmiyorsanız, daha önce Palahniuk okumadıysanız kesinlikle okumayın.
Palahniuk okumayı düşünüyorsanız kesinlikle bu kitaptan başlamayın.
Adından da anlaşılacağı gibi kitap baştan sona sizi rahatsız edici kelimelerle dolu. Yazım tarzı diğer kitapları gibi; kısa cümleler, tekrar eden sözler, olayları eşzamanlı anlatma vs.
Palahniuk yine umurunuzda olacak veya olmayacak araştırmalar yapmış, kitabın konusu gereği kitabın geneline bir ton bilgi yığmış. Porno, güzellik sektörü, aile kavramı gibi konularda dikkat çekmek ve vurgu yapmak adına yeraltı edebiyatına bağış yapmış.
Yazarın diğer kitaplarına kıyasla bu kitap baya alt sıralarda yer alır.
Kitabın veya okumanın iyisi kötüsü olmaz ama benden tavsiye:
Siz yinede okumayın.