tam bir hayal kırıklığı, hayranı olduğum orta dünya hiç bu kadar sıkıcı ve çekilmez gelmemişti... Orta dünyanın özelliği okuyucuların hayal güçlerini katarak fantastik bir aleme yolculuk izni veriyordu. bu kitap tüm bunları okuyucuların elinden almak için çok sıkıcı bir şekilde kalıplara sokup bağlantılar kurmaya çalışmış.. bir süre sonra vakit kaybı olarak görüp yarım bıraktım.. Orta dünyayı rahat bırakın :)