·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Kasım 2015 17:25 Tekrarlı konu ve cümlelerini görmezden gelirsek güzel bir kitap. Öncelikle yazarı çok samimi buldum: Kitabın tamamı yaşantısından; Çocukluğu dahil her satırı kendi hayatından oluşuyor. Kendi adıma mutlu insan, mutlu aile, mutlu iş hayatı, dahası mutlu yarınlarım için bir arpa boyu
yolaldığımı düşünüyorum...