"Hayatımdaki varlığın için teşekkür ederim. Varlığına katkısı olması dileğiyle" notu ile çok sevdiğim birinden hediye aldığım kitap.
Gel de bu kitaba hazla başlama!
Yalom'un okuduğum ilk kitabı beni en çok etkileyen ve derinden sarsan 'Nietzsche Ağladığında' üzerine hediye etmişti.
Yalom'dan beklendiği üzere yine psikoterapi ve psikanaliz üzerinde ilerliyor kurgu. Kesinlikle size bir çok konuda katkısı olan, yer yer içine çeken ve sonu beklentinin çok altında kalan bir kitap.
Kitapta geçen bütün farklı terapi yöntemleri içinde merak ettiğimse, Yalom'un nasıl bir terapist olduğu?