Puan vermedi·127 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Eylül 2019 23:44 Acımak, Reşat Nuri Güntekin'in okuduğum ikinci kitabı. ( İlki Çalıkuşu ) Yine aynı samimiyet, yine aynı duygu yoğunluğu, yine aynı akıcılık... Ha! Unutmadan, yine idealist bir kadın öğretmen karakteri . Bazı kitapların sonunu anladığımda okumayı bırakırım ancak bu kitapta tahmin ettiğim olayların olmasına rağmen bırakmadım. Çünkü çok güzel bir dili var.
Kürk Mantolu Madonna'yı okuduğum zaman; çevremdeki sessiz, sakin, içine kapanık memurların geçmişte yaşadıkları bir aşk hikayesi olup olmadığını merak etmiştim. Bu kitaptan sonra da sokaktaki ayyaşların yüreğindeki acıları merak edeceğim.
Ben başkalarının hayatlarını çok merak ediyorum bu yüzden kitap okuyorum.
Bu kitap da sizin hayata ya da insanlara olan bakış açınızı değiştirebilir.
Kitaplar iyi ki varlar.