Umut Sarıkaya 'nın Benim de Söyleyeceklerim Var! serisinden beri okuduğum en akışkan en hoşsohbet eser. Ellerine sağlık üstad. Kitap okuyor gibi değil almışsın karşına hikayesini anlattırıyorsun gibi. Yazı dile ile konuşma dilinin bu kadar yakın bir teması kitabı 15 saatte bitirme ile sonuçlanıyor. Bu işlerle hiç alakam olmadığı için sinemacılık terimlerine fransız kaldığım halde müptelası oldum, eğer sektörün başında biriyseniz alacağınız keyif kat kat fazla olacaktır.