Harry Potter film serisini küçüklüğümden beri severek defalarca bitirdim. Her bitirişim de sanki ilk defa izliyormuşcasına mutlu ediyordu. Kendimce düşünüp kitabını almaya karar verdim. Meğersem düşünmeme bile gerek yokmuş. En kısa şekilde şöyle açıklaya bilirim, filminden daha fazla güzel ve daha çok tatmin edici. Bu tarz kitaplara merakı olanlara kesinlikle tavsiye ederim. İyi günler iyi okumalar.