asıl varlık bizler değiliz. asıl varlık, bizi oluşturan atomların kaotik bi' şekilde dizilimi. atomlar, onun da altındaki parçacıklar bize kimlik ve bilinç vermekle yükümlü. bizler varlığın, varoluşun sadece silüetiyiz. ve bu bizi kaçınılmazca anlamsız kılıyor.
her şey, her yerde, aynı zaman çizelgesinde gerçekleşiyor. bizler evren baloncuklarından bi' tanesiyiz. bizim ne olduğumuz ne olacağımız diğerlerini etkilemeyecek. diğer bizler her nasılsa aynen var oluyorlar, oldular, olmaya devam edecekler.
anlatmak istediğim, atomlar her evrende aynı ironisiyle birlikte farklı benlikler, farklı kararlar, farklı sonuçlar nihayetinde farklı hayatlar var ediyor. sen ve ben. ister kendi seçimlerinle oluşturduğunu farzet ister tüm suçu bulunduğun evrende ki koşullara at bunun bir önemi yok. ölüm bile bize kimlik ve bilinç veren atom ve altı parçacıkların yeniden dizilişi sadece. ne acınası bi' varlık doğası.