"Cok icine dusecegim, beni Firavunlarin yanina goturecek ve piramitlerin icinde gezdirecek!" umidi ile kapagindan etkilenip aldigim bir kitapti. Ancak okumaya calistikca insani pes ettiren bir kaotik havasi var. Hani kitaplar evlat olsa, bu kitap icin "Evlat olsa sevilmez." cumlesini rahatlikla kullanabiliriz. Okurken bayim bayim bayildigim ve yalnizca bitirmis olmak icin bitirdigim, bana kalirsa katmanli olmaya calismis tekduze sayfalar butunu.