Puan vermedi·280 syf.····Okunma: 13 Ekim 2019 21:33 Kitabı az önce bitirmiş bulunmaktayım:) Öncelikle belirtmek isterim ki kitabın çok akıcı olduğunu düşünmüyorum, ama kitapta ki sis perdesi gibi ilginç bir sürükleyici yanı var.Kısacası akıcı olmasa da olaylar arasında bir merak duygusu uyandırdığını düşünüyorum.
Kitaptan anlamış olduklarımı yorumlamam gerekirse savaş içerisinde ki topraklarda hüküm süren insanların ve kitabımızın baş kahramanları olan Axl ve Beatrice'ın kayıp oğullarını bulmak için yaşadıkları toprakları terk edip arayışa girmeleri ile başlıyor desek yanılmamış oluruz. Bu topraklarda yaşayan ejderhanın yarattığı sis ile hem mutlu hem karanlık tüm anılar çiftimizde dahil olmak üzere herkesin anılarının silinmesine sebep oluyor. İlerleyen bölümlerde kalkan bu sis perdesi ile hatıralar canlanmaya başlıyor ve yaşanan her şey gün yüzüne çıkmaya başlıyor.Bizde bu sayede çiftimiz arasında ve bu topraklarda yaşayan insanların yaşadıklarına bir bir şahit olmuş oluyoruz...
Kitabı bitirdiğim de düşünmeden edemediğim bir diğer konu ise ya gerçek dünyamızda böyle bir sis perdesi olsaydı ve biz yaptığımız kötülükleri dahil hatırlamasaydık nasıl olurdu? Anılarımız bir bir hafızamızdan silinseydi nasıl hissederdik...
Kitapla ilgili beğendiğim alıntı ise kitabın sonunda geçen ''Merak ediyorum prensesim.Acaba sis hatıralarımızı bizden çalmasa sevgimiz yıllar içinde bu kadar güçlenebilir miydi?Belki eski yaraların kapanmasına sis izin verdi.'' kısmı oldu.
#klasikokurkitapkulubü