Shakespeare’in okuduğum ikinci kitabıydı. Macbeth’de olduğu gibi bu kitaptan da çok etkilendim. Kurgusu, akıcılığı ve etkileyiciliği yine üst seviyedeydi. Seneler boyunca bir yerlerden alıntısını gördüğüm, duyduğum “Be or not be” tiratını o kurgu içerisinde, o olayın içerisinde görmek beni çok etkiledi çok hoşuma gitti. Böyle çok fazla duyulan alıntıları veya sözleri ilerde okuyunca görmek, daha iyi anlamak çok hoşuma giden bir şey sizde de öyle mi merak ediyorum. Macbeth’de de benzer bir son olduğundan ötürü 4 puan verdim. Yüzyıllar önce yazılmış ve günümüzde de hala etkisini koruyan hatta aynı konuların döneme göre farklı şekillerde eserlere yansıdığını görüp etkilensem de iki kitapta da böyle benzer bi son görünce birazcık puan kırdım. Umarım ayıp olmamıştır . Ama her şeye rağmen kitap çok akıcıydı o şiirsellik yine kitabı bir - iki günde bitirmeme sebep oldu. Shakespeare okumaya hala başlamamamış olanlara veya farklı şeyler okumak isteyip ayrıca akıcı olmasını isteyenlere şiddetle tavsiye ederim.