·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ekim 2019 14:49 Bu kitabı almak istediğimde kitapçı Grange’ın kızıl nehirler kitabının daha güzel olduğunu bu kitabı beğenmediğini söylemişti. Bende doğal olarak bir önyargıya kapılmış, aylarca çok merak ettiğim halde alıp okumamıştım.
Şunu söylemeyeliyim ki; okuduğum en güzel gerilim kitaplarından biri!
Kitap bittiğinde heyecandan hala yerimde duramıyordum. Hiç beklemediğim bir son oldu. Ve tüm şüpheleri üzerinde toplayan karakter değilde tüm bunları yapanın bambaşka biri olması daha da enteresandı. Ayrıca çok sürükleyiciydi.
Korku/Gerilim tarzı seven arkadaşlara şiddetle tavsiye edilir! :)