Aslan krala...
"Öyle bir büyü yapmış ki Narnia' da mevsim her zaman kış - hep kış . Elinde asası ve başında tacıyla, geyiklerin çektiği bir kızakla dolaşıyor. "Kendine Narnia Kraliçesi" diyor ve tüm Faunlar , orman perileri, su perileri, cüceler ve hayvanlar ondan nefret ediyor. Beyaz kraliçe Lilith."
Muhteşem güzel bir kitaptı..
Aç gözlü Edmund pişman oldun dostum :)