Puan vermedi·531 syf.····Okunma: 19 Ekim 2019 17:50 Başta yalnızca kendime kendimi kanıtlamak için bitireceğim dediğim, inatla devam ettiğim, bitirince de “iyi ki okumuşum” dediğim kitap. Yazarın okuduğum ilk kitabı, umuyorum son kitabı olmayacak. Öykü üç farklı kitabın birleşimi. İlk kitabı okumak çok zorladı beni, zira fazlasıyla devrik cümleler, dolu dolu eleştiriler içeriyordu. Ve işte, okuyacağım diye inat etmek zorunda kaldığım bölüm tam olarak orasıydı. İçki, şiddet, cinsellik, cinayet.. Bazı sayfalar beni itti, kitabı kapatıp kenara bıraktığım dahi oldu. Ama yazar haklı, nihayetinde bunlar insanoğlunun gerçeği. Ancak ikinci ve üçüncü kitaplar beni öykünün içine çekti, kurgunun tadına varmamı sağladı. Eh bir de mutlu son :) daha ne olsun. Yüzümde büyük bir tebessümle söyleyebilirim ki, çok etkileyici, hiç unutmayacağım, çokk güzel bir kitap okudum.