·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ekim 2019 11:29 Kitabın ilk sayfaları sizi boğabilir, hele bir de beklentiyle başladıysanız anlamsız gelebilir. Fakat bu kadar detaylı anlatımının sebebini ikinci yarısından sonra anlayacaksınız. Sanki çok özel cümleler seçilmiş aralara serpiştirilmiş öykü ardından kurulmuş gibi. Kurgunun dışına çıkıp geniş açılı baktığınız taktirde çoğu duyguların, davranışların, beklentilerin sebeplerini anlayabilirsiniz. Tavsiyem ufak ufak notlar almanız. Notları alın, geri dönüp tekrar okuyun. Aşk yerine Nefreti koyun. Giden yerine gelen koyun. Bir şeyleri alın, karıştırın. Daha iyi anlayacaksınız.