Gerçek anlamda anlatılması ve anlaşılması zor bir eser. Oğuz Atay ve ustaca işlenmiş konusu takdire şayan. Aylarımı aldı, sabrımı sınadı. Amma velakin edebiyat zevkimi değiştiren, realist yorumlariyla gercekleri gözlerimin önüne seren, sıradanlaşmiş hayat tarzına başkaldırı niteliğinde olan, bir-çok bilimsel kaynaklara dayanan, (matematik , mitoloji, psikoloji, resim, edebiyat ve dahası.. ) bu yapıtı okumamış olsaydım hayatta büyük kaybım olacaktı. Teşekkürler Oğuz Atay.