·196 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ekim 2019 20:50 Kitabı okurken sinir krizleri geçirdim desem yalan olmaz. Bir insanın kibri, nefreti, diktatörlüğü... bir dünyayı nasıl yok edebilir? Sorusuna cevaben okunmalı bu kitap. Sonunda söyleyecek söz, hissedecek duygu bulamadım. En acısı da gerçekten de böyle insanların varlığı. Neyseki edebiyatın kurgu ve abartma sanatı var, yoksa gerçek hayatta isyan çıkabilir bu insanlar yüzünden.