Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
· O kadar isterdim ki bu kitabın bi devamının olmasını... Korkuyu değil yalnızca utancı, açığa çıkmanın kitapta da belirtildiği gibi "örtüsüz kalma" nın nasıl hissettirdiğini.. Bir kadının gözünden o kadar güzel anlatmış ki bazı yerlerinde o korkuyu iliklere kadar hissettim resmen. Ama asıl beni merak ettiren şey herşey bittikten sonra (tabiki savunmuyorum ihaneti ama) intiharı düşündürecek kadar ileri gittikten sonra happy end olamazdı iki tarafta bunu bu kadar kolay aşabilir miydi? Herşeye rağmen bir kadının içini bu derece ayrıntılı resmedebilmek zor iştir bazen kadınlar bile ne hissettiğini bilmezken hemde.Mükemmel...