Mustafa Kutlu ile beni tanıştıran kitap olur kendisi. Çok sevdim. Çevirdikçe sayfaları adeta yaşadım. Kahramanla, gezdiği o küçük kasabalarda var oldum. O içten o masumane havayı soludum.
Yazar çok samimi gerçekçi bir dil kullanmış. Çok akıcı bir günde biten bir kitap oldu. Yazarın okuduğum ilk kitabı ama son olmayacak🤗 Varsa tavsiyeniz alırım ️.
Okumayı düşünenler kesinlikle okuyun derim. Bir de filmi varmış onu da izlemeyi düşünüyorum. Herkese iyi okumalar Uzun HikâyeMustafa Kutlu