·160 syf.····Okunma: 15 Ekim 2019 21:11 Öncelikle kitaba karşı çok ön yargılıydım. Ben şahsen evrime inanmasam da, kitap oldukça akıcı ve kolay anlaşılabilir bir kitap. Ben bu kitabı Giresun yolculuğun da okudum. Okuyup bitirdikten sonra uyudum ve uyanana kadar kitabın konusunu resmen bir film gibi rüyamda gördüm.