Puan vermedi·688 syf.··Beğendi
· Ne diyor ne diyor 🤔 " kahramanları bir katil ve orospu olan roman"
Empati kurabilmek ve bir insanı daha iyi anlayabilmek için, en önemlisi de dostoyevski' daha iyi anlayabilmek için OKU... evrenselliği üzerinde ilk günkü gibi tap taze ve zamanın ötesinde anı yaşamak için ... Yaşıyorsun bu hayatı broo dedikleri kitap bu kitap ... Kaybolmak ve daha sonra kendini bulabilmek için OKU... iyi okumalar dilerim sabah sabah :)