Kitabın yarısına kadar diyeceksin ki bu ne gitmiyor. O yarısına kadar dedim bu ne ergen ergen.Ama yarısından sonrasını bir günde okudum ve öyle akıcı öyle güzel gitti ki sonunda şok oldum. Kitaptan hâlâ çıkamadığımı hissediyorum. Bitince çimdikleyeceğim seni😅😅