9/10
·372 syf.··
Beğendi
·
2015 10. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 06 Aralık 2015 00:00
Kadınlar başka kadınların hayatlarını anlatan kitapları okumalı bence. Kendi hayatlarıyla sınırlı kalmamalı. Bu kitapta hüzün var, ezilmişlik var, kahroluş, yok sayılma, eziyet var,.., kadın hayatının ne yazık ki kötü yanları var. Özellikle çocuk kadınlarla ilgili bölümleri okurken tarifsiz bir üzüntü duydum. Üstüne ne söylenebilir ki? Okuyun derim.
İlişkiler
KadınYılmaz Özdil · Kırmızı Kedi Yayınları · 20182,419 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.