·372 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Aralık 2015 00:00 Kadınlar başka kadınların hayatlarını anlatan kitapları okumalı bence. Kendi hayatlarıyla sınırlı kalmamalı. Bu kitapta hüzün var, ezilmişlik var, kahroluş, yok sayılma, eziyet var,.., kadın hayatının ne yazık ki kötü yanları var. Özellikle çocuk kadınlarla ilgili bölümleri okurken tarifsiz bir üzüntü duydum. Üstüne ne söylenebilir ki? Okuyun derim.