·390 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Aralık 2015 12:21 Istanbul un işgali ve Osmanlı Devletinin son dönemlerini anlatan ve bir konak ve o
Konak çevresindeki insanları konu alan kitap beni mest etti çok sevdiğim yazardan bir de o dönemleri okumak ayrı bir keyifti. Kitabı bitirip bir kenara koydugumda tek düşündüğüm şey biz tüm ulus bir olup destan yazmışız ama simdilerde niye uyuya kalmisiz. .....keyifli okumalar dilerim herkese .....