Puan vermedi·424 syf.··Beğendi
· .
Açıkçası kitap hakkında ne diyeceğimi pek bilemiyorum bu sebeple puan da vermedim zaten. 19. yy başında yazılmış bir aşk romanı gibi esasen. O dönem İngiltere'sinde yaşanan aşkları, evlilik mantığını, taşrada yaşayan orta sınıfın günlük yaşamını v.b. anlatan bir kitap.
Kitabın dili oldukça akıcı zaten bir roman olduğu için rahat okunuyor. O dönem hakkında az da olsa bilgi edinmek için okunabilecek eğlenceli bir kitap. Fakat kitap bittiğinde size pek fazla şey katmayacağını söylemeliyim.