Lev ent
@littlewent
Takip Et
1/10
·
288 syf.
·
Kitabı okudu
·
2019 2. kitabı
Yazar kendi ömrünü nasıl yaşadığını anlatmış. Kitap denemez soru cevap şeklinde bir söyleşi demek daha doğru olur. Yazara göre 25 yaşın üstündeyseniz ve maddi durumunuz iyi değilse yaşamaya gerek yok.
Bir Ömür Nasıl Yaşanır?
İlber Ortaylı · Kronik Kitap · 2020
65,3bin okunma
19 beğeni
·
1 paylaşım
·
6 Gösterim
4 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Marry
Hepinizin canı cehenneme 😂😂en iyi kitap yorumu 😂😂
2
Zeynep
:D buna neden bu kadar güldüm.
3
Cy
Ahaha son cümle 😅
2
Batuhan Ziya Turgut
:DDDDDD