1/10
·288 syf.··
2019 2. kitabı
Yazar kendi ömrünü nasıl yaşadığını anlatmış. Kitap denemez soru cevap şeklinde bir söyleşi demek daha doğru olur. Yazara göre 25 yaşın üstündeyseniz ve maddi durumunuz iyi değilse yaşamaya gerek yok.
Bir Ömür Nasıl Yaşanır?İlber Ortaylı · Kronik Kitap · 202065,3bin okunma
··
6 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hepinizin canı cehenneme 😂😂en iyi kitap yorumu 😂😂
:D buna neden bu kadar güldüm.
Ahaha son cümle 😅