Serenad tarihi bir aşk hikayesini anlatmasının yanı sıra birçok konuyu da içinde barındıryor.Sonu oldukça etkileyiciydi. Kitabı bitirdikten sonra Schubert–Serenade (doğru yazdım mı emin değilim.) dinlemelisiniz. Dinlerken okuduğum sayfalar özellikle sonları beni çok etkiledi.Üzerinden bir yıl geçti ve tekrar okumak istiyorum. Livaneli'nin kitapları okunmalı...