·144 syf.····Okunma: 02 Kasım 2019 22:12 Stefan Zweig'in Bir Kadının Yaşamından 24 Saat romanıyla anladım ki Zweig erkek olmasına karşın bir kadının ne düşündüğünü karşı cinsten ne istediğini, kadının iç dünyasını, kısaca 'kadın anatomisini' eserlerinde bizlere gösteriyor.
Ve bu romanla kadınların bir erkekte aradığının yakışıklılık yahut başka bişey olamadığının ona duyduğu güvenin, ona verdiği değerinin olduğunu açıkça anlayabiliyoruz.
Nitekim Mrs. C'nin daha sonra aşık olduğu bu adamın ona verdiği güveni boşa çıkartması. Öyleki kumar oynamayı bırakıp yemin etmişti. Ama Mrs. C kumar masasında onu gördü ve onu itti. Buda Mrs. C için ona verdiği değerin boşa çıktığını güveninin sarsıldığını gösteriyor.
Ve Mrs. C uzaklaşır. Tüm bu olanlardan sonra...
(Kişisel incelememdir, genellemeye tekabül etmeyebilir.)