Oğuzhan Uğur sevdiğim için kitabını okumam gerektiğini düşünerek aldım. Açıkçası güzeldi beğendim. Daha dazla kitap çıkartmasını bekliyorum. Daha fazla birseyler yazmam gerekiyormuş ne yazmam gerektiğini bilemedim şimdi sacmaliyorum sanırım ama farkediniz okumayı bırakırsınız hdkxhdkdbdkdb