·80 syf.····Okunma: 09 Kasım 2019 16:14 Bazı kitaplar içerikten dolayı değil de anlatış tarzından dolayı keyif verir. Stefan Zweig'in eserleri öyle benim için. Anlatılan konu kulağa ne kadar saçma gelse de kullandığı kelimeler, kahramanın duygu durumunu tam kıvamında veriyor ve rahatlıkla empati yapmanızı sağlıyor. Cümleler ne bir eksik ne bir fazla.
Fakat şunu söylemeden geçemeyeceğim. Konuyu çok güzel bağlayıp sağlam mesajlar vermiş yazar. İç ferahlatıcı ve motive edici türden bir kapanış yapılmış.
Tek solukta okuduğum eser damağımda hoş bir lezzet bıraktı.
Keyifli okumalar :)