Kitabı gerçekten çok beğendim, kişisel gelişim kitapları aslında çok sıkıcı geliyor bana. İnsanlara yalan , yanlış, doğru, gaz vermek yapabileceklerinin üstüne çıkmalarını tavsiye eden kitaplar olarak görüyorum, ama Aret VartanyanGerçekten Yaşıyor musun? kitabında bire bir sohbet ortamı yaratmış.
Okurken yalnız olmadığınızı yanınızda Aret Vartanyan ın olduğunu sanıyorsunuz. Verdiği mesajlar, kendi hakkında anlattıkları, insanı insan olarak görmemizi sağlayışı bence mükemmeldi. Evet, okunmalı , okunması şiddetle tavsiye edilir. :)