Puan vermedi·484 syf.··
Beğendi
·
2019 72. kitabı
·
36 saatte okudu
·
Okunma: 10 Kasım 2019 23:43
Kitabı, tarihi ve kültürel anlamda değindiği konulardan ve kolay okunurluluğundan dolayı sevsem de, hem edebi açıdan hem de karakter derinliği açısından zayıf buldum... ben ki Livaneli’nin edebiyatını ve anlatım dilini çok severim, ancak Serenad şimdiye kadar okuduğum en gelişigüzel anlatıma sahip romanıydı. Hatta bu düşüncemi pekiştiren sözleri bizzat Serenad’dan alıntılayayım: •“İranlı Firdevsi, yaklaşık bin yıl önce yazdığı Şehname'nin başlarında, söylenecek bütün sözlerin söylenmiş olduğunu, yeniden söylenmeye değer söz kalmadığını, bu nedenle de bir şey söylemekten çok, güzel söylemenin önemli olduğunu ileri sürüyordu.” Yine de Zülfü Livaneli’yi okumaya devam:) bir kere ele aldığı ve çoğumuzu aydınlattığı tarihi gerçekler paha biçilemez.
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,2bin okunma
·
3 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bencede devam. Bir bölüm olarak bakmayalim kitaba bence. Nadianin ve profesörün hikayesi çok guzeldi. Duygu dolu anlar yaşattı bana. Ama Livaneli' nin tarzını az çok bildiğim icin, bir kardeşimin hikayesi kadar özel bir kitap değil benim için de.😊
Keşke sadece şarkı söylemekle kalsaydı
Ayla Şahin
Gönderi Sahibi
Ben de tam tersini söylerim hep:)
Siyasetçi ve yazar yanından hoşlanmadım.. İşin fenası artık şarkı da üretemiyor.