Bir arkadaşımın hediyesiydi bu kitap o yüzden okumasam olmazdı. Kitabı elime alır almaz okumaya başldım ama 60-70 sayfa falan. Sıkıldım bir süre sonra bıraktım. Sanırın bir ay önce falan içimde bir suçluluk duygusu hissedim ve kitabı okumaya tekrar başladım. O kadar iyi yapmışım ki. Harika bir karakterin başrol olduğu, müthiş bir kurguya sahip bu kitap. Her şey ana karakterimiz Verda'nın babasının intiharıyla başlıyor. Babasının intahar etmeyeceğini düşünen Verda ise bu intiharın peşini bırakmayarak babasının ölüm sebebini araştırıyor. Ama hikaye burada bitmiyor. Derinlemesine bir kurgu var kitapta. Karakterler ise hayatta her an görebileceğiniz insanlar. Buradan arkadaşıma da selam gönderiyorum ve teşekkür ediyorum bana bu kadar güzel bir kitap hediye ettiği için.