Puan vermedi·136 syf.··Beğendi
· Genel olarak tutkunuzu okşayan güzel bir eser. Fakat kitabın başından sonuna herşey birbirini takip ediyor . Kesinlikle fazla ara verilmeden okunmalı diye düşünüyorum. Sıkıcı kısım mevcut fakat bu kitabın gidişatıni etkilemiyor. Kısacası bu kitapta anlatılan benim yorumumca " PES ETME " olur. Buradaki çoğu insan bu kitabı eminim okudunuz fakat okumayanlara tavsiyem siralamanizin en başına koyup okumaniz olacaktır. İyi okumalar dilerim dostlar :)